Alles op orde met administratief VvE-beheer
Door de administratie van uw VvE over te nemen, nemen wij u veel werk uit handen. En omdat wij op de hoogte zijn van alle wetten, weet u dat daaraan wordt voldaan. Wij houden het ledenbestand bij, communiceren met de leden, zorgen dat VvE-facturen worden voldaan en innen de servicekosten voor u. Daarnaast houden wij een digitaal archief bij.
Een overzicht van onze administratieve diensten:
Ledenadministratie
Het opzetten en bijhouden van de (financiële) ledenadministratie
Verwerken van eigenaarsmutaties
Wijzigingen doorgeven aan KvK
Archief en administratie
Bijhouden van VvE-arhief met verenigingsstukken
Beschikbaar maken van documenten in Twinq
Maken en up-to-date houden van een crediteurenbestand
Verzekeringen
Afhandeling van schadeclaims
Administreren van contracten en verzekeringspolissen
Bewaken van termijn waardebepalingen van het gebouw
Correspondentie en algemene ledenvergadering
Schriftelijk welkom heten en informeren van (nieuwe) leden van de VvE
Verzorgen van de correspondentie met eigenaren, notaris en makelaars
Uitvoeren van administratieve werkzaamheden met betrekking tot de ALV
Opstellen en verzenden uitnodigingen voor de ALV
Notuleren, uitwerken en versturen van de notulen van de ALV en eventueel bestuursvergaderingen
Verzorgen van volmachten voor leden die niet bij de ALV aanwezig kunnen zijn
Overzichtelijke archiefsoftware
Alle stukken met betrekking tot de VvE moeten 7 jaar worden bewaard. Wij gebruiken hiervoor overzichtelijke software waarbij alle statische archiefbestanden digitaal worden opgeslagen. Alle documenten zijn dan als PDF-bestand te bekijken en sommige zijn online beschikbaar in de persoonlijke VvE-website (Twinq). Op deze manier kunt u eenvoudig documenten zoekeen en delen met andere bestuursleden. Aan het eind van het boekjaar krijgt u de keuze om de papieren administratie te vernietigen of in een eigen ruimte op te slaan. Van wijzigingen in de archieven wordt dagelijks een backup gemaakt en ook wordt er periodiek een backup gemaakt van het gehele archiefbestand.
Volledig beheer
van uw VvE
U kunt bij ons naar behoefte gebruik maken van één van onze VvE-beheerdiensten, maar u kunt ook het totale beheer van uw VvE aan ons overlaten. Uw zaken zijn in deskundige handen en u hoeft zich geen zorgen meer te maken over financiën, administratie, onderhoud en planning. U wordt altijd goed door ons geïnformeerd over de stand van zaken en kunt zich dus richten op het goed besturen van uw Vereniging van Eigenaars.
Overige
diensten
Offerte
aanvragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?